PILOTINVEST Kft.  |  info [at] pilotinvest.hu  |  +36 70 433 8836  |  Engedélyszám: E/2022/000146, B/2021/002148 | Ügyfélszolgálat címe: 7623 Pécs, Rét utca 4.

 

Kommunikációs- és konfliktuskezelő tréning

Képzés célja:
A tréning célja, hogy a képzésben résztvevő személyek ismerete bővüljön a kommunikáció- és konfliktuskezelés témában, a résztvevők felismerjék konfliktusok fajtáit, és megtanuljanak tudatosan alkalmazni néhány alapvető kommunikációs-és konfliktuskezelési technikát. A képzés során elemzésre kerülnek különféle technikák előnyei, illetve esetleges hátrányai. A cél, hogy képesek legyenek adott szituációban tudatosan mérlegelni, és választani a lehetséges konfliktuskezelési megoldások közül, hatékonyabbá váljanak a mindennapi munka során

Képzés során megszerezhető kompetenciák:
„A hatékony kommunikáció és konfliktuskezelés alapjai” megnevezésű tananyagegység során a résztvevő képessé válik a megfelelő kommunikációs technika kiválasztására, a verbális és nem verbális kommunikációs eszközök alkalmazására, az emberekkel való bánás hatékony kommunikációs eszközeinek alkalmazására, továbbá képessé válik a szervezeti konfliktusmenedzsment céljának és feladatainak átlátására, a konfliktuskezelési stílusok ismeretére. „A kommunikációs gyakorlatok” megnevezésű tananyagegység során a résztvevő kommunikációs és szociális érzékenysége gyakorlatok során javul, a partnerekkel történő jobb együttműködés, hatékonyabb munkavégzés, illetve a céggel való könnyebb azonosulás és jobb munkahelyi közérzet elérése érdekében. „A konfliktuskezelési gyakorlatok” megnevezésű tananyagegység során a résztvevők megismerkednek a konfliktusforrásokkal, a konfliktuskezelési készség alapvető elemeivel, a viselkedést meghatározó tényezőkkel, a különböző viselkedéstípusokkal. Ezekre az alapismeretekre épülve sajátítják el a jobb konfliktusmegelőző és konfliktuskezelési technikákat. A résztvevők a képzés során sokféle személyes kompetenciával gazdagodnak, mint például hitelesség, semlegesség, titoktartási készség, türelem, kitartás, empátia, megbízhatóság, magabiztosság, tapintat, határozottság, mértéktartás, önkéntesség, jó koncentrációs képesség, igazságosság, önfegyelem, nyitottság, tisztánlátás, rugalmasság, segítőkészség, döntésképesség. Ezenkívül nem csak számos társas kompetenciával (kommunikációs készség, együttműködési készség, tárgyalási készség, közérthetőség, kapcsolatteremtő képesség, kezdeményezőkészség, konfliktusmegoldó készség, meggyőzőképesség, kompromisszumkészség, konszenzus kialakítására való képesség) hanem különböző módszerkompetenciával (körültekintés, elővigyázatosság, logikus gondolkodás, kritikus gondolkodás, rendszerező képesség, ismeretek helyén való alkalmazása, helyzetfelismerés, áttekintő képesség) is gazdagodnak.

Óraszám:
28 óra

A képzési program személyesen is megtekinthető az ügyfélszolgálati irodában, ügyfélszolgálati időben.