Képzés célja:
A résztvevők megismerjék és begyakorolják a nemzetközi gyakorlatban bevált elvközpontú tárgyalási stratégiát, továbbá megismerjék a modernkori értékesítés típusait, a különböző ügyféltípusokat és a velük való bánásmód legoptimálisabb technikáit, az értékesítés folyamatát.
Képzés során megszerezhető kompetenciák:
Személyes kompetenciák: hitelesség, semlegesség, titoktartási képesség, türelem, kitartás, empátia, megbízhatóság, magabiztosság, tapintat, határozottság, mértéktartás, önkéntesség, jó koncentrációs képesség, igazságosság, önfegyelem, nyitottság, tisztánlátás, rugalmasság, segítőkészség, döntésképesség.
Társas kompetenciák: kommunikációs készség, együttműködési készség, tárgyalási készség, közérthetőség, kapcsolatteremtő képesség, kezdeményezőkészség, konfliktusmegoldó készség, meggyőzőképesség, kompromisszum készség, konszenzus kialakítására való képesség.
Módszerkompetenciák: Körültekintés, elővigyázatosság, gyakorlatiasság, logikus gondolkodás, kritikus gondolkodás, rendszerező képesség, ismeretek helyén való alkalmazása, helyzetfelismerés, áttekintő képesség.
Óraszám:
36 óra