A képzés célja:
A képzési program célja, hogy a fürdő- és wellnessközpontokban dolgozó munkatársak olyan speciális készségeket és ismereteket szerezzenek, amelyekkel magas színvonalon tudják kiszolgálni a vendégeket, hozzájárulva az ügyfélélmény javításához, a vállalat eredményességéhez és a szakmai fejlődésükhöz.
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
A képzésben résztvevők elmélyülnek a SPA-szolgáltatások ismeretében (masszázsok, kezelések, wellness lehetőségek), megismerik az egészségmegőrzés és relaxáció terén alkalmazott modern trendeket és technológiákat, bővülnek a vendégkommunikációs ismereteik, erősödnek az empatikus és vendégközpontú kommunikációs készségeik. Javulnak az értékesítési és ajánlási képességeik, valamint a problémamegoldó és konfliktuskezelési képességiek. A képzés elősegíti a szakmai és személyes fejlődést.
Óraszám:
16 óra