A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők számára olyan készségeket és ismereteket nyújtson, amelyek segítségével hatékonyabbá és sikeresebbé válhatnak a vendégekkel folytatott kommunikációban, miközben eredményesen növelhetik az értékesítést Továbbá megismerjék a modernkori értékesítés típusait, a különböző ügyféltípusokat és a velük való bánásmód legoptimálisabb technikáit, az értékesítés folyamatát. A tréning középpontjában a vendégközpontú megközelítés, a professzionális kapcsolatteremtés és az ügyfélélmény javítása áll.
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
„A kommunikációs készégek fejlesztése” tananyagegység során résztvevő képessé válik a megfelelő kommunikációs technika kiválasztására, a verbális és nem verbális kommunikációs eszközök alkalmazására, az emberekkel való bánás hatékony kommunikációs eszközeinek alkalmazására, továbbá képessé válik a szervezeti konfliktusmenedzsment céljának és feladatainak átlátására, a konfliktuskezelési stílusok ismeretére. Az „Értékesítési technikák alkalmazása” tananyagegység során a résztvevők elsajátíják azokat a készségeket és ismereteket, amelyekkel hatékonyan tudják növelni az értékesítési eredményeket, miközben a vendégek elégedettsége is magas szinten marad.
Óraszám:
16 óra