PILOTINVEST Kft.  |  info [at] pilotinvest.hu  |  +36 70 433 8836  |  Engedélyszám: E/2022/000146, B/2021/002148 | Ügyfélszolgálat címe: 7623 Pécs, Rét utca 4.

 

Vendégkommunikáció és értékesítés

A képzés célja:

A képzés célja, hogy a résztvevők számára olyan készségeket és ismereteket nyújtson, amelyek segítségével hatékonyabbá és sikeresebbé válhatnak a vendégekkel folytatott kommunikációban, miközben eredményesen növelhetik az értékesítést Továbbá megismerjék a modernkori értékesítés típusait, a különböző ügyféltípusokat és a velük való bánásmód legoptimálisabb technikáit, az értékesítés folyamatát. A tréning középpontjában a vendégközpontú megközelítés, a professzionális kapcsolatteremtés és az ügyfélélmény javítása áll.

A képzés során megszerezhető kompetenciák:

„A kommunikációs készégek fejlesztése” tananyagegység során résztvevő képessé válik a megfelelő kommunikációs technika kiválasztására, a verbális és nem verbális kommunikációs eszközök alkalmazására, az emberekkel való bánás hatékony kommunikációs eszközeinek alkalmazására, továbbá képessé válik a szervezeti konfliktusmenedzsment céljának és feladatainak átlátására, a konfliktuskezelési stílusok ismeretére. Az „Értékesítési technikák alkalmazása” tananyagegység során a résztvevők elsajátíják azokat a készségeket és ismereteket, amelyekkel hatékonyan tudják növelni az értékesítési eredményeket, miközben a vendégek elégedettsége is magas szinten marad.

Óraszám:

16 óra

A képzési program személyesen is megtekinthető az ügyfélszolgálati irodában, ügyfélszolgálati időben.