Képzés célja:
A résztvevők ismerjék meg az interperszonális kommunikáció alapjait, a különböző vezetési stílusokat, képessé váljanak ezek adekvát használatára, hatékony vezetői kommunikáció elsajátítására, vezetőbeosztott, vezető-ügyfél közti kommunikáció minőségének fejlesztése, konfliktuskezelési stratégiájuk elemzésére, hatékony idő- és energiagazdálkodás elsajátítása.
Képzés során megszerezhető kompetenciák:
A képzésben résztvevők felismerik a különböző személyiségtípusokat, megismerik a vezetői stílusokat, ezek előnyeit és hátrányait megtanulják tudatosítani és működtetni. Ezenkívül megismerik a hatékony kommunikációs technikákat, a delegálás ismérveit, és képessé válnak a benne rejlő motivációs eszközöket alkalmazni. A képzés segítséget nyújt a résztvevőknek a saját konfliktuskezelési stratégiájuk felismerésére, a tudatos konfliktuskezelésre, illetve, hogy hogyan kell fejlesztő célzattal értékelni az egyéni teljesítményt. Mindezeken felül a képzés során megszerezhető egyik fő kompetencia nem más, mint az időgazdálkodási és tevékenységmenedzsment stratégiák alkalmazása, tudatos és hatékony időés energiagazdálkodás elsajátítása.
Óraszám:
28 vagy 32 vagy 40 óra